The World of News Media - Puterea de a ne afecta economia

 



Nu poți să deschizi un ziar sau o revistă, să stai în fața televizorului, să fii atent la radio sau să mergi pe internet, fără ca cineva să te lămurească cu privire la ocaziile monetare disperate în care trăim. Pentru unii, pun întrebarea de dacă economia va ricoșa înapoi din nou este ceva ce au renunțat la orice pretenție de a face. În orice caz, există cei care țin de încredere, reacționând la afirmațiile că într-o zi șomajul va fi o relicvă a vremurilor trecute. Oricum ar fi, vizionarea știrilor poate influența economia într-un mod real? Răspunsul vă poate uimi.

Într-adevăr, a fi prezentat la știrile de zi cu zi poate avea, fără îndoială, un impact asupra economiei, deoarece afectează indivizii. Aceasta se numește certitudinea cumpărătorului, iar în SUA există un CCI (Indice de încredere a consumatorilor), care măsoară cu adevărat cât de multă certitudine există cumpărătorului în ceea ce privește achizițiile cu amănuntul.

Este excepțional de fascinant că lucrurile care se întâmplă în restul lumii pot afecta siguranța cumpărătorilor noștri. Indiferent dacă știrile sunt legate de ceva ce se întâmplă în Orientul Mijlociu, de exemplu, are capacitatea de a avea un impact asupra economiei acasă.

Indicele de încredere a consumatorilor (CCI) este același lucru vechi. Adevărul să fie spus, este în prezență din anii '60. Producătorii, comercianții cu amănuntul, băncile etc., toate evaluează progresele care au loc în CCI, astfel încât să se poată stabili pe alegeri care le vor influența circumstanțele monetare. CCI se poate schimba cu siguranță într-un interval scurt de timp, dar, în general, micile schimbări nu sunt luate în mare măsură. Cu toate acestea, un lucru este sigur și acesta va fi că poveștile care au apărut în stiri economie luna anterioară vor influența CCI în luna următoare.

În ceea ce privește ilustrarea anterioară a Orientului Mijlociu, să presupunem că există armonie în district. În momentul în care se întâmplă acest lucru, se știe că costurile petrolului sunt afectate aici, acasă. Indiferent de știri, indiferent dacă se referă la cheltuiala îngrijirii medicale sau la climă, are capacitatea de a afecta în mod esențial CCI pentru fiecare dintre noi, pe o premisă singulară, poate propriul nostru CCI. Vă place sau nu, alegerea dvs. de a cumpăra o altă casă sau un vehicul cu motor, de exemplu, se va baza în general pe concluziile pe care le aveți în ceea ce privește economie. Perspectivele tale despre economie sunt astfel afectate de știrile pe care le citești în ziar, le auzi la radio, le urmărești la televizor sau le vezi ca pe web.

Evident, în ceea ce privește aducerea de știri către majoritate, timpul a realizat absolut câteva schimbări complet eminente. Deși media convențională a deținut influență de ceva timp, vizualizarea viitorului său nu este promițătoare. Internetul și-a îndreptat direcția în viețile noastre, contactând mai multe persoane într-un spațiu de timp mai limitat decât unul sau altul radio sau TV. Doar media bazată pe web face posibil ca indivizii să se asocieze unul cu altul și să transmită în maniere niciodată imaginate cu doar câțiva ani înainte, fără transpirație și viteză. Acest lucru implică faptul că știrile și datele nu au fost niciodată cu atât mai larg deschise pentru toți oamenii, atunci când au nevoie de ele și în funcție de condițiile lor. Vă rugăm să vizitați aici https://financiarul.ro/stiri/economie/ pentru mai multe detalii.

#stirieconomie

 

Comments